06 januari 2009

Statistiek van de week...

Ondanks de ferme vrieskou en het gladde wegdek waren er gisteren toch behoorlijk wat spelers opgedaagd voor de eerste training van 2009. (Al zaten er wel nog wat "illegale" tussen ;-) Zo tekenden een 20 tal senioren (waaronder heel wat recranten) en 4 jeugdspelers present. Een opvallende vaststelling bij de senioren :

Percentage mannen : 100 % !!!
Percentage vrouwen : 0 % !!!


Was het te koud??? Hebben de dames geen training nodig???
Waren ze bang om te veel "nieuwjaarskussen" te moeten uitdelen???

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Aha, eindelijk nog eens iets waar ik mij kan op uitleven! Dat het waarschijnlijk te koud was is zeker! dat ze vinden dat ze al goed genoeg zijn om nog te moeten trainen is al langer geweten want de enige echte reden waarom ze ooit beginnen spelen zijn is enkel en alleen om niet 'NOG MEER' te verdikken. Wat die kussen betreft, uitdelen is een zaak ontvangen een ander!!!!!!!

Haaaaaaaa, dat doet deugd !!!!!!!!!

Anoniem zei

Wordt 2009 het jaar van de vrouwen binnen Wit-Wit?

Anoniem zei

Als we enkel kijken naar het aantal keer dat ze vernoemt worden op den blog, dan ja.

Maar of ze erop komen voor hun sportieve prestaties...

Anoniem zei

Voor de kilo's extra zijn ze nu al BLOG KAMPIOEN!!!!!!!!!

Anoniem zei

tjah, sommige mensen hebben ook es last van een griepje maar niet gelaten, donderdag is het ook nog altijd nieuwjaarsweek e,
misschien zijn we op sportief vlak niet zo sterk maar des te sterker in spelling e, als dit even mag vernoemd worden... ieder zijn sterke punten e....

Anoniem zei

Ok, ik ben niet sterk in talen en spelling, maar wel in rekenen (110-70 = ...)

Anoniem zei

XXX das voor de vrouwen under nieuwjaar... aangezien ze ons niet meer life willen tooten.
Maar ja tis in de mode facebook, netlogs en smskes, we kunnen nu ook al beginnen pieperen op den Wit-Wit blog ook hé.

Anoniem zei

ha ha was voor de grap e heylie, ge weet, als jullie met ons
lachen , dan mogen wij dat ook es doen e,
of niet?
en joris, als ge er donderdag zijt, zult ge wel uw piepers krijgen, krijg zo compassie met u als ik uw mailke zo lees, ge keek er echt naar uit e ;-)

Anoniem zei

Zeg Enge, dat wist ik heus wel hoor... En natuurlijk mag jij ook met ons lachen. We weten heel goed dat jullie daar maar weinig kans toe krijgen...
Ja, joris keek er echt naar uit, hij heeft zelf een T'ke gedronken tijdens den aprés.

Anoniem zei

Enge waar zat ge vandaag met al u beloftes ? :-) Maar kom, het percentage vrouwen is er vandaag ongelooflijk op vooruit gegaan (meer dan 100 %), met dank aan Anneleen ;-)

Anoniem zei

100% van 0 is nog altijd 0

Anoniem zei

Engeke proper proper proper....
Zorg maar da je goed verkleed bent op de bommels want 't zal er stuiven...

Anoniem zei

@ Heylie : Da's waar, maar als ge van 0 naar 1 gaat, met hoeveel % stijgt ge dan ???

Anoniem zei

100 KG??????

Anoniem zei

ja, mea culpa maar ik had een geldige reden...en helaas zal ik maandagavond ook afwezig zijn, het is namelijk alg vergadering en als bestuurslid kan ik me niet permitteren om afwezig te zijn, wat jullie allemaal wel zullen begrijpen, nie waar?
bommelen erna zal ik wel doen, Joris en als je uw zusje of broertje nog tegenkomt voor maandagavond, dan kunnen zij u wel een tipje geven om me te vinden, vrees dat ik deze keer onherkenbaar was/ben....