07 december 2008

Wit-Wit op WK racketlon

Terwijl vorig weekend alle Vlaamse badmintontoppers (waaronder "ons" Flore) aan de slag waren op het Vlaams Kampioenschap, deden onze andere toppers Arno en Lieselot mee aan het wereldkampioen-schap racketlon in Duitsland. Bij racketlon wordt per ontmoeting tegen eenzelfde speler een set tennis, badminton, squash en tafeltennis gespeeld.

Arno en Lieselot deden het helemaal niet slecht. Al blijft het moeilijk om wegwijs te geraken in al die uitslagen. En de website van de organisatie maakt je ook niet veel wijzer.

We kregen nadien een verslagje en wat foto's van Lieselot :

"Arno speelde bij de junioren. Hij won zijn eerste match en kwam dan meteen uit tegen het eerste reekshoofd en verloor. Ook de volgende matchen verloor hij. Daarnaast nam hij ook deel bij de elite, in groep C. Ook daar, denk ik, eerste wedstrijd gewonnen. Daarna weet ik het niet. Ik speelde ook bij junioren : 5de geworden van ongeveer 15. Bij de elite heb ik alles verloren :-)Maar ja, ervaring zeker? En ik mocht ook eens in een glazen squashkot spelen:-) En naast het plein was het natuurlijk ook zeer plezant, zie maar naar de foto van Arno in bijlage:-) De rest van de foto's zijn misschien wel een beetje wazig maar men pa heeft getrokken:-)
Greetzz, Lieselot"


Arno en Lieselot in actie (hoewel veel "actie" is er niet te zien ;-)

Arno met "wiet-wiet" in z'n oren?

Lieselot verdedigde (zoals het hoort) de kleuren van Wit-Wit ;-)

Lieselot in een "glazen kot"...

Geen opmerkingen: