03 april 2007

Hiep hiep hiep... Hoera !!!

Vandaag mag deze blog "Zwart op Wit-Wit" één kaarsje uitblazen. Het is immers exact een jaar geleden dat ik (alias Victory, de ovERWINaar, den andER WINt altijd, stand-(erw)in etc...) deze blog gestart ben. Bedoeling was om een dynamische aanvulling te creëren op onze officiële website www.witwit.be zodat verslagjes, weetjes en nieuwtjes snel konden gelanceerd worden.
Ondertussen ben ik al lang niet meer de enige "schrijver" op deze blog en dragen ook Heylie en Venterke soms hun steentje bij.
Het is alvast fijn om te zien hoe steeds meer lezers (van de club maar ook daarbuiten) deze blog met een bezoekje vereren.
Toch zijn artikeltjes, verslagjes, toffe foto's, interessante links etc. nog steeds welkom op ilse.erwin(at)gmail.com.
En vergeet ook de "comments" niet!

Op naar een volgend jaar!

the one and only ovERWINaar ;-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Schoon bougieke, je had geen pluimke dat in brand stond voor het eenjarig bestaan te vieren, dat was mss wat toepasselijke geweest. Maar toch, het was/is een leuk initiatief. Ik zie zelf dat Venterke een dubbele bijdragen is op onze blog.

Anoniem zei

doe zo verder schrijvers!

Hendrik zei

Goed gedaan boys! Bij gebrek aan kaarskes of pluimkes kan je ook pingpongballekes gebruiken. Die branden ook goed, vraag maar aan Heylie!

Wel een beetje jammer dat de schrijvers zelf voor comments moeten zorgen ;-) In elk geval, blog on! Zo blijf ik op de hoogte van de Ronsiesche avonturen. Wordt er trouwens genen bak gegeven om deze verjaardag te vieren? Naar ik lees op deze blog is immers elke reden goed om een bakske te kraken!

Venterke zei

Dikke proficiat aan den bloggERWINt altijd met zijn bijzonder geslaagd initiatief.
Bij deze speelt ook den blog kampioen en wordt bijgevolg gepromoveerd tot hoofdpagina van www.witwit.be

Anoniem zei

Ook van mij den dikke verjaardagkus