24 november 2006

Zwaar verlies en drawke

Gisterenavond moesten de dames van Wit-Wit 1 de wet van de sterkste ondergaan tegen Latem. Nochtans stond met Els, Charlotte, Flore, Anneleen en Inge een stevige ploeg op papier. De latemse dames stelden daar echter 3 B1's en een B2 tegenover. Een erg zware 0 - 8 was het resultaat. Al moet vermeld dat Charlotte en Flore samen een erg goede dubbel en elk een fantastische enkelwedstrijd speelden. Dit Latem wordt met de vingers in de neus kampioen. Zoveel is duidelijk! Gelukkig werd het leed nadien een beetje verzacht door Flore die in de "kantine" trakteerde op haar verdiende klassementsstijging naar C1! Proficiat Flo!
Ondertussen was Wit-Wit 4 nog aan het spelen (tot wanhoop van de zaalwachters...) Door de ploegopstellingen konden op geen enkel moment twee dubbels tegelijk gespeeld worden. In een spannende ontmoeting werd het uiteindelijk 4 - 4 tegen Smash for Fun. Een verdiend puntje voor onze "jongste" ploeg!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil nog vermelden dat ook Inge tijdens de damescompetitie haar beste beentje heeft voorgezet. (Ik denk dat onze ovERWINaar dit over het hoofd gezien heeft)

Anoniem zei

Neen Els! "den ander wint altijd!"

Anoniem zei

Is al aangepast... Hé Els, zo een verslagske is trouwens geen exacte wetenschap hé... Ik geef gewoon weer wat ik van ver (was zelf aan het trainen) zie. Kan al eens gebeuren dat ik er dan eentje vergeet te vermelden. (Waarvoor mijn excuses Inge!) Trouwens ge moogt tegen de volgende morgen altijd zelf een verslagske opsturen hé ;-) Tot nog toe waren die wel OK. Maar niet veel later hé, want zo nen blog moet up-to-date zijn...

Anoniem zei

Ik wil gerust verslagskes blijven schrijven maar meestal zie ik na enkele uren al een verslagske staan van onze wedstrijden op den blog en vind ik het nogal nutteloos extra tijd te besteden aan nog een extra verslagske schrijven! Ik hou het graag praktisch...

Anoniem zei

bedankt e elsje, ... en erwin 't is u vergeven zulle, ben redelijk vergevensgezind e....;-)